יום רביעי, 10 באוגוסט 2011

מהי האמת באמת?


מתי קרה שהאמת יצאה לאור? מתי באמת? כמה זמן עבר מהמבט האוהב האחרון אל תוך העיניים? אהבנו באמת? האם יש אישור לפעולות ולצורת החיים בפועל? אישור באמת? האם חווית החיים מלאה וממלאת?

אנו בוחרים לראות את העולם שלא לפיה, אנו פועלים ונדחפים אל פי תהום על ידי הפחדים והעבר שלנו, אנו "לועסים" כל יום מחדש את האתמול-שלשום וזזים הלאה "לפי מה שהחיים דורשים מאיתנו"....
היכן חבויה האמת שלנו – זו שאנו יודעים אודותיה אך לא נעז לחשוף אותה שמא....        

באמת הפרטית של כל אחד מאיתנו חבויה עוצמתו.

לעיתים קרובות אנו שואבים את הכוח להמשיך הלאה מתוך מקומות כואבים ופגועים, מקור העוצמה נפגע בעבר ומכיוון שעדיין אין לנו את הכלים הנכונים, ההתנהלות באה ממקור של פחד, כאב, כעס או כל רגש שאינו מועיל - אחר, כך שכל שננסה לפעול למען עצמנו ולהגיע לשלווה, אנו מצליחים לפעול רק נגד עצמנו כי הכח המניע - בטעות מקורו.

אחד מהשעורים בקורס בניסים אומר: "אני נתתי לכל דבר שאני רואה את כל המשמעות שיש לו בשבילי", את המשמעויות הללו אנו מבססים על סמך נסיון העבר, חוויות שנחוו בדרך זו או אחרת והשאירו חותם.
את העבר ואת הנעשה אין להשיב, אך יש בידנו את זכות הבחירה, אפשר לבחור מחדש בכל רגע, ניתן להביט ולראות, לסלוח ולהרפות, מתוך הבנה אמיתית כי "אני הנני האחראי למה שאני רואה, אני בוחר ברגשות שאני חווה ואני מחליט מהי המטרה שברצוני להשיג, וכל דבר שלכאורה קורה לי אני מבקש אותו ואני מקבל כפי שביקשתי".

באמצעות זכות הבחירה אפשר להתחיל מתוך נקודת מבט אחרת, אפשר להחליט "החלטה היא מסקנה המבוססת על כל מה שאתה מאמין בו, החלטה היא התוצאה של אמונה והיא נובעת ממנה" ולמצוא את האמת שבפנים – העוצמה הראשונית – זו שאיתה הגענו לעולם, באמצעותה בריאת מציאות מתקיימת, אמיתית, נכונה וברת קיום.

בשבילי, האמת שלי, היא המורה הפנימית שלי.
לכל אחד ואחת מאיתנו יש את המורה הפנימית שלו, יש רק לבחור : ללמוד ולהזכר איך להקשיב כשהחשוב ביותר הוא היישום בחיי היומיום.

לכם באהבה – זיו בת אור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה